RSS

Bokreabeställning

26 Feb

Igår gick jag en runda på Hamrelius i Malmö för att titta på bokreautbudet. Jag hittade inte något jätteintressant. Eller rättare sagt var det så att jag redan har läst eller åtminstone köpt det som jag hade kunnat tänka mig att köpa. Till exempel fanns Augustprisvinnaren ”Spill”, som jag just nu håller på att läsa.

Istället blev det en bokbeställning via nätet idag med följande innehåll: Richard Yates ”Easter parade”, Audrey Niffeneggers ”Själens osaliga längtan”, Alexander McCall Smiths ”Livet på Scotland Street 44” och Alex Schulmans ”Att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att bli det minsta trött”. Schulmans i storpocket och de övriga i vanlig pocketform. Det är trots allt det format som jag trivs bäst med. Med tanke på allt släpande till och från tåg så är det inte så konstigt om jag föredrar pocketböcker framför inbundna. Ser fram emot att få hem beställningen!

 
4 kommentarer

Publicerat av på februari 26, 2011 i böcker

 

4 svar till “Bokreabeställning

  1. Malin

    februari 27, 2011 at 8:17 e m

    Varifrån gjorde du beställningen? Om du inte redan vet om kulturbutik.se så kan jag verkligen tipsa om den sidan. Halva priset på pocketböcker och fri frakt. Drömmen för en bokmal!🙂

     
    • bokklok

      februari 28, 2011 at 7:15 e m

      Ja Malin det var från Kulturbutik jag beställde. Du har redan tipsat mig;) Billigast och med ett stort och bra utbud.

       
  2. Emmas Bokhylla

    mars 2, 2011 at 2:23 e m

    Bra bestallning! Jag alskar verkligen bokrean, skulle kunna forkopa mig hur latt som helst!

     
    • bokklok

      mars 2, 2011 at 3:01 e m

      Ja det är frestande för oss bokälskare!

       

Kommentera

 
