RSS

Laddar inför påsken

18 Apr

Helgen som gick har varit underbar. Och jag blickar redan framåt mot nästa. Påsk! Det är en av mina favorithelger på hela året. Främst för att hela våren och sommaren ligger framför mig, men också för att det är första ledigheten efter en lång vinter. Trots att det bara är måndag och jag ska jobba tre dagar till har jag redan planerat min påskläsning. Det blir de här tre som åker med i packningen. Shrivers ”Vi måste prata om Kevin” var riktigt bra, men jag har inte läst något mer av henne sedan. Ser fram emot denna. Vi får hoppas på en varm och solig helg så att vi kan sitta ute och njuta av  läsningen och ledigheten.

 
2 kommentarer

Publicerat av på april 18, 2011 i böcker, helgläsning, roman

 

Etiketter: , ,

2 svar till “Laddar inför påsken

  1. fullbokhylla

    april 19, 2011 at 7:33 f m

    McCall Smith minsann! Kommer inte ihåg om och hur vi pratat om honom? Jag är ju en fantast, som du nog vet!

     
    • bokklok

      april 19, 2011 at 9:37 f m

      Vi har bara pratat lite om McCall Smith, tror jag. Jag har läst några av Damernas detektivbyrå-böckerna. Gillar väldigt mycket! Och kul med en såpass produktiv författare. Tror att jag föreslog någon bok till bokcirkeln, men du hade läst allt;)

       

Kommentera

 
