RSS

Oväntat bra

18 Apr

I helgen började jag på Sara Kadefors roman ”Borta bäst” som jag blev rekommenderad häromveckan. Jag hade inte särskilt höga förväntningar på boken, men jag tycker riktigt mycket om den så här långt. ”Borta bäst” handlar om Sylvia som bor i en bil på Ikeas parkeringsplats någonstans i Sverige. Den är spännande och eftersom jag fortfarande försöker komma underfund med vad det är som har gjort att huvudpersonen i boken har hamnat i denna situation kan jag inte sluta läsa. Det kanske bli sträckläsning ikväll då!

Har ni läst något av Kadefors?

 
6 kommentarer

Publicerat av på april 18, 2011 i böcker, roman, sträckläsning

 

Etiketter:

6 svar till “Oväntat bra

  1. fullbokhylla

    april 19, 2011 at 7:32 f m

    Jag tyckte om Borta bäst, men tyckte ännu bättre om Fågelbovägen!

     
    • bokklok

      april 19, 2011 at 9:31 f m

      Det verkar ju lovande:)

       
  2. Emmas Bokhylla

    april 19, 2011 at 7:43 f m

    Jag har tyvarr inte last nagon bok av henne, men har funderat pa det flera ganger, hon verkar bra!

     
    • bokklok

      april 19, 2011 at 9:32 f m

      Ja gör det. Rekommenderar varmt denna bok:)

       
  3. Liolej

    april 20, 2011 at 7:09 f m

    Åh, jag tyckte väldigt mycket om Borta bäst, varje gång jag är på IKEA tänker jag på boken! Även Fågelbovägen var väldigt bra!

    //Liolej

     
    • bokklok

      april 20, 2011 at 9:58 f m

      Låter bra Liolej:) Jag ska definitivt läsa Fågelbovägen också!

       

Kommentera

 
