RSS

Kvällsläsning

10 Maj

Jag har haft fullt upp med jobb och en del annat de senaste dagarna. Därav den dåliga uppdateringen här i bloggen. Jag har inte heller hunnit läsa så mycket. Men ikväll läser jag äntligen de sista sidorna i ”Den glömda trädgården” av Kate Morton, och imorgon är det dags för bokcirkelträff igen. Det ser jag fram emot! Jag återkommer med rapport om boken efter morgondagen.

Jag klurar lite kring vad jag ska läsa sen. Det lutar åt ”Igelkottens elegans” av Muriel Barbery. Är det någon av er som har läst den?

 
4 kommentarer

Publicerat av på maj 10, 2011 i böcker, bokcirkel, läsvanor, roman

 

Etiketter: ,

4 svar till “Kvällsläsning

  1. fullbokhylla

    maj 11, 2011 at 6:04 f m

    Japp! Den är läsvärd, även om jag hade lite för höga förväntningar!

     
  2. bokklok

    maj 11, 2011 at 6:53 f m

    Samma här! Trodde nog att den skulle vara ännu bättre…

     
  3. a-lo (the book pond)

    maj 11, 2011 at 1:43 e m

    haha, det här är jättekomiskt. Min bokklubb läste Den glömda trädgården i mars/april och efter den valde vi ta-da Igelkottens elegans, som vi precis avhandlat (skrev inlägg om den 7 maj). Nu blir nästa bok Stamtavlor av Dilsa Demirbag-Sten ifall du undrar vad du ska läsa härnäst😉

     
    • bokklok

      maj 12, 2011 at 4:55 e m

      Vad lustigt! Till nästa bokcirkel-träff ska vi ha läst Margret Atwoods ”Kattöga”. Har inte läst något av Atwood, så jag ser fram emot det! Spännande att ni ska läsa Demirbag-Sten. Ser fram emot din rapport sen:)

       

Kommentera

 
