RSS

Middag eller bok?

17 Maj

Har ju glömt berätta vilken bok vi ska läsa till nästa bokcirkel. Det blir Margaret Atwoods ”Kattöga”. Jag är mycket nöjd med valet eftersom jag inte har läst något av Atwood tidigare, men länge har velat göra det. Igår hade jag tänkt  handla middag och halstabletter på vägen hem från jobbet, men kunde inte låta bli att göra ett snabbt besök i Pocketshoppen. Det slutade med att jag kom hem med just ”Kattöga” och ett paket halstabletter. Ja ja, så prioriterar jag… Jag orkade helt enkel bara med två stopp på vägen hem på grund av en begynnande förkylning. Fick bli varma mackor och te till kvällsmat istället för den där middagen jag hade planerat. Men boken ligger på sängbordet och väntar på mig.

 
2 kommentarer

Publicerat av på maj 17, 2011 i böcker, bokcirkel, bokshopping, prioritering

 

Etiketter:

2 svar till “Middag eller bok?

  1. enligt O

    maj 22, 2011 at 11:34 f m

    Ska läsa De imperfekta till nästa bokträff och den ser jag liksom du fram emot. Kattöga är bra! Lite trög att komma in i, men bra.

     
    • bokklok

      maj 22, 2011 at 4:25 e m

      Ser fram emot din rapport om ”De imperfekta”! Bra att veta om ”Kattöga”:)

       

Kommentera

 
