RSS

Glädjebesked

08 Jun

Det har inte blivit så mycket skrivet här de senaste dagarna, men det har hänt desto mer. Jag har fått reda på att jag har kommit in på journalistlinjen i Skurup, så nu blir det studier till hösten. Jag är väldigt glad över beskedet. Givetvis kommer jag att fortsätta med både läsandet och bloggandet. Åh, jag ser verkligen fram emot att börja plugga. Men först väntar en härlig sommar. Det får nog bli ett vårskrik (eller snarare sommarskrik) ikväll. Hoppas att grannarna inte blir rädda…

 
4 kommentarer

Publicerat av på juni 8, 2011 i glädje, inspiration

 

Etiketter:

4 svar till “Glädjebesked

  1. Malin

    juni 8, 2011 at 7:51 e m

    Underbart! Är så glad för din skull!🙂

     
  2. Emmas Bokhylla

    juni 9, 2011 at 6:01 f m

    Grattis, shit vad roligt! Det skulle jag ocksa vilja plugga!

     
  3. Cecilia

    juni 9, 2011 at 4:24 e m

    Åh vad kul! Grattis!!

     
  4. a-lo (the book pond)

    juni 9, 2011 at 8:13 e m

    Åh, stort grattis! Vad härligt att komma in på en utbildning som man verkligen vill gå.

    Och dessutom, du vet väl vad man säger: When in Europe, don’t miss Skurup😉

     

Kommentera

 
