RSS

En kärleksfull utmärkelse

30 Okt

Jag har fått min första award. Det känns fint att få uppskattning för bloggen och att ge varandra en award är ett trevligt sätt att uppmärksamma varandras bokbloggar.

Tack snälla Zachan the writer som har lagt märke till min blogg!

Jag skickar vidare awarden till fem andra bloggar som jag tycker väldigt mycket om. Tack för läsvärda och inspirerande bokbloggar:
Med awarden följde dessa fem punkter:
1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!
 
6 kommentarer

Publicerat av på oktober 30, 2011 i bloggtips

 

6 svar till “En kärleksfull utmärkelse

  1. Mrs E

    oktober 30, 2011 at 9:30 e m

    Tack, så snällt! Kram på dig!

     
  2. Ord och inga visor

    oktober 30, 2011 at 9:52 e m

    Åh tusen tack, vad glad jag blev!❤

     
  3. Liolej

    oktober 31, 2011 at 2:47 e m

    Tack snälla, blev riktigt glad!

    Vad tycker du om Sommarhuset? Jag läste den i somras och gillade den skarp. Den förmedlade en miljö och känslor som stannade kvar hos mig.
    Kramar!!!

    Liolej

     
  4. Titti

    november 1, 2011 at 11:04 f m

    Tack, finaste du!🙂

     
  5. Nattens bibliotek

    november 2, 2011 at 4:59 e m

    Tack snälla Madeleine för den fina utmärkelsen. Jag blev väldigt glad. Men jag har bytt blogg och namn (av olika krångliga skäl) Nu heter jag Nattens bibliotek och finns på http://www.minbokvarld.blogspot.com. Besök mig gärna där:)

     
  6. Nattens bibliotek

    november 2, 2011 at 5:00 e m

    Jag kanske ska tillägga att fd Bokstödet nu alltså heter Nattens bibliotek.

     

Kommentera

 
