RSS

Förra veckans bokbloggarträff

21 Dec

I torsdags träffades delar av den skånska bokbloggarmaffian på ett kafé i Lund. Initiativtagare denna gång var Zachan som snart flyttar från Skåne. Men förhoppningsvis hinner vi ses igen innan dess. Denna träff var lika trevlig som de jag varit med på tidigare. Jag fick träffa några bloggare som jag inte har mött tidigare: Vixxtoria, Shitzo-Cookie och Spetsig. Sedan tidigare känner jag En full bokhylla, Calliope, Bokomaten och Mrs Book Pond som också var med. Vi avhandlade en massa ämnen, bland annat bokbloggarnamn, Harry Potter, jobbiga bloggkommentarer, korrekturläsning samt bokförlag.

I samband med träffen passade vi på att göra ett bokbyte. Jag hade själv missat att ta med mig några böcker, men fick istället med mig två stycken från Mrs Book Pond. Det var Carin Hjulströms böcker som handlar om en journalist som jobbar på en lokaltidning. Ser fram emot underhållande läsning i jul.

 
6 kommentarer

Publicerat av på december 21, 2011 i blogg, bokbloggsträff, bokbyte

 

Etiketter:

6 svar till “Förra veckans bokbloggarträff

  1. a-lo (the book pond)

    december 21, 2011 at 8:56 e m

    Visst är det trevligt med de här live-träffarna! Sorry att jag inte upptäckte att bok hade visst spår av bebiständer, men förhoppningsvis stör det inte läsupplevelsen så mycket…

     
    • bokklok

      december 27, 2011 at 6:45 e m

      Ha ha, nej det är bara trevligt att se att boken har varit naggande god:)

       
  2. Zachan

    december 22, 2011 at 10:22 f m

    Haha, böcker måste tåla mycket😉 till och med bebiständer!

     
  3. Bokomaten

    december 22, 2011 at 10:40 f m

    Ja! Roligt att se dig igen! Och alla andra också! Det saknas ju sällan samtalsämnen liksom.=) Skönt att nörda loss live också.:) Hoppas du har ett super jullov nu och krya på dig!:) Hoppas du får läst så mycket som du hoppas!

     
    • bokklok

      december 27, 2011 at 6:46 e m

      Ja det är underbart att närda ner sig tillsammans. Hoppas att vi ses snart igen!

       
  4. Evalinn

    december 25, 2011 at 9:22 f m

    Vad trevligt!🙂

     

Kommentera

 
